Koncepcija, meninė režisūra, kūryba ir choreografija: Sarah Baltzinger
Bendraautoris ir choreografijos asistentas: Isaiah Wilson
Bendraautoriai ir atlikėjai: Chiara Corbetta, Shynna Kalis, Marie Lévénez, Clara-Lou Munié ir Océane Robin
Pirminis tyrimas: Alexandra Joly ir Sarah Baltzinger
Dramaturgija: Amandine Truffy, Isaiah Wilson ir Sarah Baltzinger
Garso kompozicija: Guillaume Jullien
Scenografija: Manon Terranova
Kūno skulptūros: Manuela Benaim
Repeticijų vadovas: Brian CA
Šviesų dizainas ir scenos parengimas: Thibault Dubourg
Koprodiuseriai: Nacionalinis operos teatras, Liuksemburgo miesto teatrai, Meco „Arsenal Cité Musicale“, šokio namai „Trois C-L“, festivalis „Faits d’hiver“ („Micadanses“, Paryžius)
Partneriai ir rėmėjai: Nacionalinis šokio centras (Lionas), „Cie La Baraka“ / „La Chapelle“ – Abou Lagraa ir Nawal Aït Benalla, „Théâtre Des Cordeliers“ (Anonė), Liuksemburgo kultūros ministerija, „Kultur l lx“, Didžiųjų Rytų regioninis kultūros reikalų departamentas, Didžiųjų Rytų regionas, Moselio departamentas, Meco miestas, „Caisse des Dépôts et Consignations“, „Spedidam“, „Adami“, „Fondation Indépendance“
Trukmė: 55 min | N-10
„Vénus anatomique“ pristato kolekciją moteriškų kūnų, kurie ruošiami „darbui“ ir staiga įmetami į aplinkybes, kai svarbiausia – išlikti. Kūrinys atskleidžia dvi jų būsenas: žmogiškosios prigimties ir reprezentacijos objekto. Šį dvilypumą pabrėžia nuolatinis kūno siekis atgauti save. Projekte „Vénus anatomique“ Sarah Baltzinger komentuoja pasaulio netvarką, t. y. paviršutinišką moters kūno simuliakrą ir seksualizavimą. Ji kuria visatą, kurioje moteriškumas virsta maskaradu ir pasirodo per iškreiptą absurdo prizmę.
Remdamasi įspūdingomis vėlyvojo XVIII a. ceroplasto Clemente’o Susinio vaškinėmis figūromis, „Vénus anatomique“ balansuoja tarp makabriškumo ir pulsion de vie (gyvenimo impulsų). Scenoje kuriamame vaizduotės pasaulyje iškyla keistos, erotinės ir biblinės „dirbtinių“ kūnų, skirtų mokyti medicinos studentus ir visuomenę anatomijos, savybės. Šis projektas priklauso tęstinei choreografės tyrimų serijai, pagrįstai marionečių valdymo ir mechaninių gestų, atskleidžiančių kūną fragmentiškai, metodika. Ne kas kita, o trintis tarp ryškaus fiziškumo ir nemobilumo čia veikia kaip varomoji visos choreografijos jėga.
SARAH’OS BALTZINGER darbai neišvengiamai kyla iš jos įdomaus santykio su pasauliu, balansuojančio tarp netvarkos ir nesuvaidintų emocijų. Autorės kūryba reflektuoja tam tikrą požiūrį į kūnus, kurie cirkuliuoja tarp keistumo ir nelogiškų egzistavimo būdų. Būtent taip Sarah atrado organišką terpę, kurioje eksperimentuoja su „marionetišku kūnu“. Šis nekonvencinis požiūris skatina ją kurti groteskiškus objektus, kuriuose vyrauja absurdas. „Vénus Anatomique“ S. Baltzinger siekia ištyrinėti, ką reiškia turėti ir „nešioti“ moterišką kūną, taip pat šią patirtį lydinčią didžiulę atskirtį.