Koncepcija ir choreografija: Raphael Bianco
Choreografo padėjėja: Elena Rolla
Baletmeisteris: Vincenzo Galano
Muzika: Alessandro Cortini
Garso koncepcija: Diego Mingolla
Šviesų dizainas: Enzo Galia
Scenografija: Massimo Voghera, Renato Ostorero
Šokėjai: Elisa Bertoli, Maela Boltri, Simona Bogino, Carola Giarratano, Vincenzo Criniti, Cristian Magurano, Alessandro Romano, Davide Stacchini
Aktorius: Saulius Čiučelis (Nacionalinis Kauno dramos teatras)
Koprodukcija: „Fondazione Egri per la Danza“, „Fondazione CRT“, Italijos kultūros ministerija, Turino miestas, Pjemonto regionas
Premjera: 2019 m.
Trukmė: 60 min.
„Leonardo da Vinci: Anatomie Spirituali“ – 2019 m. debiutavęs kūrinys, dedikuotas Leonardo da Vinčio genijui, minint 500-ąsias meistro mirties metines. Tai duoklė didžiajam išradėjui, mokslininkui, kūrėjui ir humanistui. Šioje choreografinėje bei chronologinėje kompozicijoje balansuojama tarp sąstingio ir judesio, o pusiausvyros svarba atsiskleidžia be išsamių veiksmo aiškinimų.
Mūsų kūnai sudaryti iš mėsos ir kraujo, valdomi proto, gyvybę gaunantys iš širdies, bet gilesnės refleksijos gali atvesti iki apmąstymų: kokie mūsų santykiai su skirtingomis savo kūno dalimis? Kurias iš jų bandome nuslėpti? Kurios mums patinka? Kurias drąsiai rodome, o kurios turėtų būti pridengtos?
Choreografiją įkvėpė da Vinčio anatominiai piešiniai, visą gyvenimą išlikę neatsiejama jo tyrinėjimų dalimi. Šis Renesanso žmogus domėjosi daugybe skirtingų aspektų, tokių kaip proporcijos, emocijos, grožis, estetika, groteskas... Nuostabusis kūrėjas taip pat žymėdavosi mintis apie kūno būsenas: „Judėjimas – tai gyvenimo priežastis“, – rašė jis. R. Bianco taip pat nusprendė įtraukti kelias ištraukas iš savo užrašų: „Bestiarijų“, skirtą paralelėms tarp sielos judesių ir gyvūnų elgesio, bei „Pranašystes“ – gluminančias apokaliptines da Vinčio žmonijos ateities vizijas.
Susannos Egri ir Raphaelio Bianco vadovaujama šokio trupė „EgriBiancoDanza“, įkurta Turine 1999-aisiais, yra paveldėjusi daugiau nei trisdešimt metų prieš tai veikusios „I Balletti di Susanna Egri“ trupės patirtį. Išskirtine ji tapo dėl R. Bianco sudaryto repertuaro, kuriame pristatomi socialines bei dvasines vertybes analizuojantys kūriniai, taip pat ne tik Italijos, bet ir pasaulio choreografų darbai. Dėl šių priežasčių kolektyvą pamėgo tiek žiūrovai, tiek kritikai, jis įsitvirtino tarp įdomiausių Italijos šokio trupių. „EgriBiancoDanza“ įkūnija išskirtiniausias „Fondazione Egri per la Danza“ fondo vertybes ir savybes: smalsumą, originalumą, novatoriškumą, aistrą tyrinėti bei dalintis. Tai bruožai, kuriais turi pasižymėti visi su šia trupe dirbantys menininkai. „EgriBiancoDanza“ pristato aštuonis aukšto lygio šokėjus ir solidų šiuolaikinį repertuarą, akademinę bazę sujungia su šiuolaikinėmis dinamiškomis choreografinės kūrybos formomis.